4t d´ESO - País Basc

viatge4ESO

4t dia: Donosti i Zarautz

Dia 4. Avui hem visitat Donosti amb una guia. Peine de los Vientos, el Antiguo, el Casco Viejo i Gros.
Després hem tingut temps lliure per anar a fer pinxos en el Casco Viejo.
A la tarda hem fet una breu parada al poble surfista de Zarautz i hem anat a l'alberg on ens hem banyat s una petita piscina, hem fet skate i jugat a pin pon.
A la nit ens han preparat una barbacoa i hem ballat fins a l'hora de dormir.

Dia 5. Comencem la tornada! Ja anem cap a Bcn.

Dimecres: Urdaibai, caiac, paddle surf i San Juan de Gaztelugatxe

Ahir vam anar a la reserva natural de la biosfera de Urdaibai. Allí, a la platja de Laida-Laga vam fer caiac i paddle surf per equips, vam dinar de pícnic i després vam visitar la impressionant església de San Juan de Gaztelugatxe. Allí vam berenar i gaudir de les vistes.
A la tornada descans a l'alberg i una mica de jocs (com diuen els i les alumnes chill).
Després de sopar vam fer una estona de karaoke.

Dimarts: platja i sortida per Bilbao

Ahir vam anar a la platja de Sopela i vam fer surf i activitats de platja. Molts nens van aconseguir posar-se a sobre de la taula!
Vam tornar a l'alberg a descansar i agafar forces i a la tarda vam anar a Bilbao. Allí vam visitar el Guggenheim i vam fer una volta per la ria.
Alguns i algunes van tastar els pinxos.

Després vam sopar i vam fer jocs de nit.

Dilluns: sortida cap a Euskadi

Hem sortit de Barcelona cap a Euskadi. Després d'unes horetes de viatge hem fet una parada a un caseriu perdut en una vall preciosa a Oñati. Allí hem vist com es formen els pastors, com s'ensinistren els gossos que guien el ramat i com es fa el formatge Idiazabal.
Després vam fer camí cap a l'alberg al Moana Surf Camp. Allí hem fet skate, hem jugat a pin pon i futbol.
El sopar era boníssim, casolà. Finalment hem estat xerrant, jugant una estona o veient una pe·li abans de dormir.

Bloc del viatge de fi d’etapa de 4t d’ESO

Benvinguts al bloc del viatge de fi d’etapa de 4t d’ESO.

En aquest espai trobareu informació sobre el viatge que els alumnes de 4t d’ESO realitzen al País Basc del 3 al 7 d'abril.